termékek kapcsolat minőség



CÉGTÖRTÉNET


Az Elrado Korlátolt Felelősségű Társaságot 1993-ban alakították magyar tulajdonosok.
A cég bécsi fánk gyártásával kezdte meg tevékenységét, bérelt műhelyben.
Értékesítés kezdetben, az akkori időkben virágzó un. kisboltokon keresztül történt.
 A termékgyártást manufakturális módon végezték, saját fejlesztésű receptek szerint, apró lépésekkel növelve
a volument. Az eltelt évek alatt a változó igényekre érzékenyen figyelve és reagálva, a bécsi fánk különféle,
eddig hazánkban nem ismert típusait fejlesztette ki a cég, a konkurensek előtt járva egy lépéssel.
Ennek eredményeképp 1997-ben saját kisüzemet épített,
ahol a termelés struktúrájának megfelelően alakította ki az épületet,
megfelelve az akkori elvárásoknak, és annak, hogy évek múltával termelésbővítést tudjon végrehajtani.

Továbbra is fontos szempont volt a magas minőségű termék, a manufakturális gyártásból adódó előny,
és a folyamatos termékfejlesztés és megújulás.

Az értékesítés ekkor már saját kiskereskedelmi egységeken keresztül, valamint áruházláncokba történő
beszállítás útján is történt. (Spar, Kaiser’s, Miélker, Coop, stb.). 
A gyártási kapacitás növelésével közétkeztető láncok beszállítására is mód nyílt. (Sodexho, Junior)

A sikeres cégépítés, az elvekhez való ragaszkodás, a folyamatos fejlesztések elvezettek addig a pontig,
hogy az kisüzem termelőkapacitása végéhez ért. Ez minőségi, termelési, higiéniai problémákat szült.
A jövő szempontjából az élelmiszeripar és kereskedelem változásait látva, a piac átrendeződését
érzékelve a tulajdonosok egy új, minden akkori és jövőbeni igénynek,
előírásoknak és elvárásoknak megfelelő, zöld mezős beruházásban létesített üzem építése mellett döntöttek.
Ez 2004 őszén került átadásra. Megújult gépparkkal, komoly kapacitásokkal,
új technológiákra felkészülten indult meg a termelés.
 A termékek bővültek, finom pékáruk, kenyérféleségek, leveles, omlós tészták fagyasztottan, csomagoltan,
hosszú eltarthatósággal kerültek a termelésbe. Az értékesítés áthelyeződött a nagykereskedelmi vonalra,
valamint a saját üzletek látványpékségekké változtak.

A fejlesztések a mai napig nem álltak meg, folyamatosan új termékekkel lép piacra a cég.
Évek során minden elért siker a gondviselésen kívül a következetesen végrehajtott üzletpolitikának,
a cég vezetése és munkatársai elkötelezettségének köszönhető.
A tulajdonosok mindvégig a mennyiségi termelés elé a minőségi termék előállítását helyezték, még ha ez gyakran,
és főleg rövid távon nem tűnt túl gazdaságosnak.
Ezen kívül a kezdeti manufakturális jelleget nem veszítették el teljesen a gyártás során,
annak ellenére, hogy a kapacitás növelése érdekében a technológiákat a megfelelő helyeken gépesítették,
és termelékennyé tették, meg tudták menteni termékeiket az elgépiesítéstől.

Mostani évek a magas szintű élelmiszerhigiéniai, élelmiszerbiztonsági és élelmiszerminőségi elvárásokról szólnak,
kiegészülve a táplálkozástudományi kutatások eredményeivel, a bio- és reformélelmiszerek előretörésével.
Lassan véget ér a silány minőség térhódítása, a minél olcsóbb, annál jobb szemlélet.
Az emberek Magyarországon is a minőségi, ízletes, elfogadható áru, magyar termékek fogyasztása felé fordulnak ,
mely termékek nem utolsó szempont szerint egésszégesebbek is lehetnek elődeinél.
Az úgynevezett reform élelmiszerek, melyben csökkentett zsír, transzzsír, szénhidrát, cukor és só van,
valamint felesleges adalékoktól mentesek, kis odafigyeléssel még finomak is lehetnek.
 Az Elrado Kft. ezen igényeknek igyekszik megfelelni napjainkban,
szem előtt tartva azt, hogy minden termék a vásárló teljes megelégedettségét kell hogy szolgálja,
a végszót neki kell kimondania.















REFERENCIA PARTNEREINK



Norbi update












vissza a kezdőlapra